Första tävling check

Tävlade igår i Helsingborg på trettonspelen. Mina hästar var super fina! Så himla nöjd och känner mig bara ännu mer taggad inför 2012s tävlingstermin. Cometen inledde med en felrfri runda i LBn och fick en 8:onde placering utav 58 startande. Så himla mjuk och fin var han. Sen i LAn så tänkte jag att jag skulle satsa lite mer. Fick tyvärr ett nerslag. Hoppade hindret väldigt snett så han fick det lite kämpigt. Men hade han klarat det så hade vi blivit 3a. Lite synd där men han var ändå otroligt fin. Sen var det Sockeroos tur i LA. Han var ochså super fin och gjorde en felfri runda. Men eftersom det var årets första tävling och eftersom han haft lite strul med nerslag de senaste tävlingarna så satsa jag inte jätte mycket på tiden. Så vi blev ett par ekipage utanför placering. Men det känns ändå som en bra start på året att mina hästar är i en jätte bra form!
Comet i LAn
Sockeroo i LAn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0