Laddad!

Idag kände jag mig lite bättre från min förkylning men lätt ändå mina hästar få vila idag. Bättre och vänta tills imorgon så jag inte blir sämre inför helgen. Så imorgon får jag åka ner till ridhuset och rasta hästarna lite. Första tävlingen för iår är ju redan på lördag! Min Lilleman ska gå två klasser och min bebis ska gå en klass. Lagom start på året. Det jobbiga är att hålla igång hästarna på vintern. Paddocken flyter förtillfället där ute och så fort snön kommer så lär den frysa istället. Känns som dem kommer ha rätt mycket överskottsenergi på lördag när jag knappt kunnat hålla igång dem. Men jag känner mig ändå taggad!
En bild på min bebis från en tävling i hässleholm i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0